top of page

מדיניות משלוחים והחזרות

1. מועד אספקה ומשלוחים

אנו מספקים ללקוחותינו שירות משלוחים עם האפשרויות הבאות:

  • איסוף עצמי חינם מהחנות, כצנלסון 46 גבעתיים , א׳-ה׳ 9:30-20:00 ו׳ 9:00-15:00

  • שליח עד הבית  45 ש״ח - עד 3 ימי עסקים לכל מקום ברחבי הארץ. בקנייה מעל ל-600 ש״ח – חינם.  

  • משלוח לנקודת חלוקה  30 ש"ח – עד 14 ימי עסקים.

  • משלוח אקספרס בתיאום טלפוני בלבד – המחיר משתנה בהתאם לדחיפות ושיטת השילוח באזור המרכז בלבד. לתיאום חייגו: 052-2705236.

המשלוחים מבוצעים ע"י דואר ישראל ולכן יהיו כפופים ללוח הזמנים והתקנון של דואר ישראל.

ימי האספקה יהיו על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’-ה’, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים.

גריפין גבעתיים לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

  • כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.

  • שביתה של שירותי הדואר.

  • כל סיבה אחרת שאינן בשליטת בעל האתר.

 

2. מדיניות ביטול עסקה והחלפות

במידה ואינך מעוניין בפריט שרכשת דרך האתר, ניתן להחזירו ולקבל קרדיט באתר ללא תוקף, או החזר כספי. יובהר כי במקרה של דואר/ שליחים עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. לצורך החזרת הפריט, ניתן להחזיר בחנות או לשלוח את הפריט אלינו (ביצוע המשלוח ההחזרה ועלותו הן על אחריות הרוכש בלבד) . יובהר כי הפריט צריך להגיע לחנות לא יאוחר מ14 ימי עסקים ללא קשר לאופן ביצוע ההחזר, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, יודגש כי התווית של הפריט חייבת להיות עליו בשלמותה בעת ההחזרה.


במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 שקלים הנמוך מבינהם.

ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

בהנחיית משרד הבריאות: גרביים וגרביונים, חלקים תחתונים של הלבשה תחתונה ובגדי ים  אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

bottom of page